Istotne kwestie przy wyborze agencji SEO

W jaki sposób szukać agencji SEO

Na rynku działa mnóstwo firm parających się pozycjonowaniem witryn internetowych w wyszukiwarce Google. Jaką wybrać? Jak szukać odpowiedniej agencji?

Przede wszystkim należy dotrzeć do opinii klientów lub byłych klientów takich firm. Właściwymi miejscami do poszukiwań takich opinii są fora internetowe. Można również wykonać sobie listę agencji na bazie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google i potem szukać ocen agencji z tej listy. Sama wysoka pozycja w Google nie jest jeszcze wystarczającą rekomendacją, aczkolwiek świadczy o możliwościach danej agencji SEO. Natomiast potencjalnie jest niemało firm, które nie zajmują pozycji na pierwszej stronie w wyszukiwarce Goolge a robią efektywne pozycjonowanie. Jeżeli chodzi o opinie w Internecie, i to dotyczy każdej branży, nie tylko SEO, trzeba starać się oddzielić opinie prawdziwe od tak zwanej szeptanki.

Czego wymagać od agencji SEO

Jeżeli wstępnie wybierzemy jedną lub więcej agencji SEO, należy już od nich samych dowiedzieć się nieco więcej. Dobrze, ażeby agencja zaprezentowała swoje możliwości w dziedzinie pozycjonowanie na konkretnych przykładach. W przypadku firm z pierwszej strony Google taki dowód może być zbędny. Pozycja w pierwszej dziesiątce na frazę taką jak “pozycjonowanie stron” dowodzi wysokich umiejętności w pozycjonowania witryn.

Agencja SEO powinna przedłożyć przejrzystą umowę, której głównym założeniem jest sprawa pozycji w wyszukiwarce Google na konkretne frazy. Celem może to być po prostu wzrost pozycji, może to być osiągniecie konkretnego przedziału na określoną frazę bądź frazy. Istotne, aby zobowiązania agencji nie były zagadkowe i rozmyte.

Należy oczekiwać analizy naszej strony internetowej oraz przedstawienia ewentualnych wynikających z niej poprawek optymalizacyjnych, analizy witryn internetowych konkurencji, demonstracji planu konkretnych działań, w temacie budowy profilu linków, udostępnienia monitoringu pozycji.

Agencja może ewentualnie wdrożyć optymalizację w witrynie.

Od długiego już czasu najsilniejszym generatorem wejść na witryny internetowe jest wyszukiwarka Google. Tworzy ona średnio około 70-90% ruchu. Należy wspomnieć, iż tworzy ona ruch ogromnie wartościowy, bowiem internauta wchodzi na stronę internetową która znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania na frazę, która go interesuje. Jeśli wpisał on w pasek wyszukiwania frazę “tanie laptopy” to jest poważne prawdopodobieństwo, iż chce taki produkt zakupić. Takich osób jest bardzo dużo. Jeżeli oferujesz tanie laptopy i posiadasz sklep internetowy na pierwszej stronie wyników na tą frazę (najlepiej pierwsza trójka), na twoją stronę będzie wchodziło nader dużo internautów którzy, chcą kupić tani laptop.

Oczywiście  jeżeli chodzi o mocno komercyjne frazy chętnych na pozycje w pierwszej dziesiątce wyników jest zwykle bardzo. Należy dysponować przede wszystkim wiedzą ażeby osiągnąć pozycję w top10 na daną frazę w wyszukiwarce Google. Poza tym potrzebny jest czas i odpowiednie zasoby software’owe, sprzętowe i sieciowe. Jeśli nie jesteś profesjonalistą w dziedzinie pozycjonowania to oczywiście możesz wziąć się za pozycjonowanie twojej strony internetowej na trudną frazę, wszak zabierze to bardzo dużo czasu i zasobów. Kompetencję zdobywa się w dużej mierze w tej dziedzinie przez doświadczenie, uzyskiwane między innymi przez prowadzenie testów. W takim przypadku lepiej skorzystać z oferty specjalisty. Może to być freelancer lub agencja SEO. Będzie taniej i szybciej.

https://semhub.pl/

Dodaj komentarz