O reklamie w komunikacji miejskiej

Reklamy naklejana z tyłu autobusów (tzw. reklamy busback), są dość powszechną metodą reklamowania się w sposób, który daje dosyć realną możliwości na to, że ludzie to zauważą. Znaczna część autobusów nie z rzadka przemierza chociaż na jakiś czas ruchliwe tereny miasta, co daje właśnie szansę, że spora ilość potencjalnych odbiorców jadących do pracy nas zauważy.

Marketing, który używa komunikację miejską jako narzędzia to nie jest nic nowego. Zazwyczaj ma to formę naklejania ogromnych naklejek zawierających reklamę na sam pojazd komunikacji miejskiej bezpośrednio. Widok takiego pojazdu nie jest czymś dziwnym przy zwyczajnym wybraniu się na miasto gdyż ludzie faktycznie wybierają taką formę marketingu.

Transport publiczny taki jak autobusy to jedna z tych rzeczy, które mogą się nam skojarzyć z centrum miasta. Nie małe grono z pośród nas z niej korzysta lub korzystało w przeszłości. Jest znana i zauważalna więc nie jest czymś dziwnym, że ludzie decydują się na ten wybór jeżeli chodzi o reklamę w postaci ogromnych naklejek na pojazdach.

Tramwaje (tramwaje reklama) są już czymś normalnym jeżeli chodzi o miejski widok. Łatwo je dostrzegamy w ruchu miejskim, a do tego kierowcy samochodów muszą zawsze mieć je na oku w przypadku styczności torów w regularną jezdnią. Fakt, że są widoczne przez prawie, że każdego, a zazwyczaj kursują w bardziej zaludnionych częściach miasta, co powoduje, iż chętnie mogą być postrzegane jako sposób na reklamę.

Leave a Comment